Witam ponownie,
Dziś pojawił sie list od likwidatora Zeek Rewards, postaram się go jutro zamieścić w wersji polskiej o ile starczy mi czasu na tłumaczenie bo jest długi. W skrócie czekamy, niedługo pojawią się dokumenty i nie wiem jeszcze jak będzie ta sprawa załatwiana - wiem jedno pomogę je wypełnić jeżeli nie będę mógł zrobić tego za Państwa w ramach pełnomocnictwa i roszczenia zbiorowego.
Nadal czekam na odpowiedź od likwidatora co do szczegółów procedury i pewnie jeszcze poczekam, jedyne co mogę Państwu zagwarantować to to, że nie będzie to kwestia tygodni, ani nawet miesiąca.
Z moich pobieżnych oględzin mamy już ponad 60000 USD w roszczeniach
Zgłaszać można się nadal pod adresem
poszkodowani.zeekrewards@gmail.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Proszę o kulturalne zachowanie - wszystkie komentarze podlegają moderacji!