Już niedługo nowa odsłona | Naprawdę dobra zmiana | Portal opcji binarnych

http://inwestycje-hyip.blogspot.comPoczątki

Inwestycje-hyip.blogspot.com to blog o inwestycjach alternatywnych, który jest z Wami już od 7 lat. Zaczynałem tu w roku 2009 od HYIP czyli inwestycji w fundusze wysokiego ryzyka i piramidy finansowe. Był to okres świetności tych inwestycji, stąd były ogromne zyski, a później ogromne straty kiedy największe fundusze urosły do rozmiarów kwalifikujących się do trafienia pod lupę nadzoru finansowego. Jednak niemała grupa ludzi zdołała tu wyjść na swoje czyli ukroiła swój 1000% kawałek tortu.

Co dalej?

Kiedy największe i najbardziej zyskowne fundusz zniknęły z powierzchni ziemi zająłem się programami partnerskimi. Co ciekawe programy partnerskie to bardzo dochodowy system zarabiania i niejeden z Was także ukroił na tym swoje. Pojawiały się także programy hybrydowe, kilka programów wysokodochodowych oraz PTC. Poszerzyłem zakres różnych opcji zarabiania i troszkę się to wszystko rozjechało. Jednak korzystając ze swoich umiejętności pozwoliłem sobie na skierowanie się na pomoc w odzyskiwaniu pieniędzy. I tak w roku 2012-2013 pomagałem około 500 osobom odzyskać w ramach obcojęzycznej procedury pieniądze z ZeekRewards.

Czas na nową lepszą zmianę

Lepsza zmiana ostatnio się bardzo źle kojarzy, ale u mnie nie będzie aż tak źle. Od samego początku istnienia bloga interesowałem się nowym tworem na rynkach finansowych znanym pod nazwą opcje binarne. Opcje pojawiły się na rynku w roku 2008-2009 i od tego czasu wyewoluowały w ciekawy instrument do dość bezpiecznego zarabiania na inwestycjach. Na początku jednak nie były zbyt ciekawe, bo rynek HYIP oferował znacznie większe zwroty przy dużo mniejszym zaangażowaniu. Teraz jednak czasu się zmieniły i zupełnie legalnie z zabezpieczeniami można zgodnie z prawem handlować opcjami i zarabiać całkiem ładne pieniądze. Dlatego postanowiłem, że od tego lub przyszłego miesiąca inwestycje-hyip.blogspot.com rozpoczną prezentację opcji binarnych oraz rankingów najlepszych brokerów w oparciu o moje kilkuletnie doświadczenia oparte na współpracy z brokerami.

Jeżeli więc któregoś dnia zobaczycie tu zupełnie inny układ graficzny i inna stronę, nie ma się czym martwić, pozostaje zdrowy rozsądek i jakość rekomendacji zmienia się tylko temat, na troszkę bardziej monotematyczny, ale szeroko zakrojony.
Zapraszam...

Jeżeli interesuje Was nowa metoda inwestowania w światowe aktywa zapraszam do odwiedzenia strony jednego z moich długoletnich faworytów poniżej....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne zachowanie - wszystkie komentarze podlegają moderacji!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Future Google PR for inwestycje-hyip.blogspot.com - 4.05