Digital Generation - FAQ po polsku - Digital Genetarion w pytaniach i odpowiedziach


Skłaniając się ku ogromnej liczbie próśb dodaję FAQ Digital Generation w języku polskim
Zapraszam do rejestracji i zarabiania na https://coingeneration.com

Digital Generation w pytaniach i odpowiedziach



Pytanie: Jak mogę aktywować wątek próbny (trial thread)?
Odpowiedź: Nie ma czegoś takiego jak "aktywacja wątka próbnego" Jeżeli nie otrzymałeś wątka podczas rejestracji nie pytaj o dodanie - otrzymasz go natychmiast po zweryfikowaniu telefonu w sekcji profilu użytkownika. Jeżeli nie zostanie on dodany napisz TICKET do sekcji TRIAL.

I have verified my telephone number but the thread hasn't been added to my account.

P: Nie mogę zweryfikować telefonu, to w czym problem?
O: Jeśli nie można wysłać SMSa proponujemy skorzystać z innego telefonu lub sprawdzić problemy posiadanym. SMS należy odesłać na numer +447937946882, a w odpowiedzi ma być tylko zawarty w SMS kod weryfikacyjny.

P: Nie widzę żadnej opcji weryfikacji telefonicznej w moim koncie, co powinienem zrobić?
O: W tym przypadku jedynym sposobem, aby zweryfikować konto jest zakup wątku ze środków posiadanych na koncie oraz uzupełnienie tych środków z procesora płatniczego.


P: Zrobiłem błąd podczas wpisywania numeru telefonu, w jaki sposób można to zmienić?
O: Możesz zmienić swój numer telefonu, co 24 godziny, w niektórych przypadkach nie pozwalamy użytkownikom na aktualizację tych informacji w ich profilu powodów bezpieczeństwa, należy wtedy wysłać TICKET do działu technologicznego, a zaktualizujemy konto.


P: Nie widzę możliwości wypłaty Payza na moim koncie, chociaż moje dane Payza zostały zaktualizowane w moim profilu DG, dlaczego?
O: Wypłaty Payza są dostępne dla wszystkich użytkowników, minimalna kwota wypłaty za pośrednictwem Payza to 1 dolar. Jeśli stan konta jest poniżej tej kwoty, jest to powodem, dla którego nie można żądać jeszcze wypłaty.


P: Mój numer telefonu nie odpowiada mojemu identyfikatorowi kraju, co powinienem zrobić?
O: Wyślij nam swój rachunek za media pokazujący aktualny numer telefonu przypisany do Twojego adresu, a my zweryfikujemy konto ręcznie.


P: Co to jest "Błąd podczas wysyłania raportu"?
O: To nie jest krytyczny problem i powinien być ignorowany. W żaden sposób nie wpływa na zarobki. Jeżeli uważasz, że to ma wpływ na zysk, cofnij komputer do poprzedniego punktu odzyskiwania, a jeśli problem nadal występuje spróbuj ponownie zainstalować program.

P: Gdzie należy wysłać z powrotem kod SMS?
O: Należy odesłać go na numer, z którego przyszedł: +447937946882


P: Czy mogę wypłacać poprzez PayPal?
O: PayPal będzie obsługiwany dopiero po 15 czerwca (to się niestety jeszcze bardziej przedłuża).
P: Mam zainstalowane oprogramowanie, ale nic się nie dzieje, co mam zrobić? 
O: Sprawdź swoje połączenie internetowe / firewall / proxy. 

P: Dlaczego moje pieniądze nie są dostępne jako "available", tylko 'current"? 
O: Aby pieniądze pojawiły się jako dostępne "available", dzięki czemu można otrzymywać płatności, należy przestrzegać następujących wymagań:
 - Zweryfikować telefon!
 - W pełni uzupełnić Profil! i utworzyć co najmniej jeden z następujących rachunków: 

1. Upewnij się, że w polu Payza znajduje się e-mail, który został użyty do rejestracji na Payza.com!
2. Upewnij się, że w polu Perfect Money mamy konto zaczynające się na literę: U123456 
3. Upewnij się, że korzystasz z adresu e-mail, który został użyty do rejestracji w Paxum.com! 

- Po spełnieniu powyższych kroków płatności powinny być dostępne na karcie płatności. 
Uwaga: Należy pamiętać, że pieniądze zarobione przed weryfikacją konta pozostają na bieżącym bilansie (current balance). 

P: Otrzymuję błąd "Floating Piot Overflow" Co mam zrobić?
O: Proszę zaktualizować program do najnowszej wersji: 2.3.0.0!

P: Kiedy próbuję otworzyć ThreadManager zawsze dostaję błąd tworzenia procesu, o co chodzi?
O: Należy ponownie pobrać i zainstalować Thread Manager! Jeśli błąd występuje nadal upewnij się, że posiadasz następujące elementy:

- Najnowszy dodatek Service Pack dla systemu Windows!
- Net Framework 4.5!
- Twój Windows jest aktualizowany!
- Microsoft Visual C + + 2010 Redistributable Package
- Microsoft Visual C + + 2007 Redistributable Package

P: Otrzymuję błąd mówiący "Invalid Token" Co mam zrobić, aby to naprawić?
O: Wygeneruj nowy token w profilu na stronie, skopiuj go do programu i kliknij przycisk Save token!

P: Mój program pokazuje zysk, ale strona nie, dlaczego?
O: Strona odświeża się według czasu serwera o północy (GMT +5) (6 rano czasu polskiego)! Zarobki na stronie internetowej pojawią się właśnie wtedy!

P: Czy mogę korzystać z wielu komputerów w ramach tego samego IP? Z tego samego konta? Albo z różnych kont?
O: Wiele komputerów w ramach tej samej sieci LAN / IP można uruchomić tylko dla różnych kont. W ramach płatnych wątków nie mogą one polecać się nawzajem! Każdy komputer może mieć tylko jedno konto!

P: Jakie wersje systemu Windows są obsługiwane?
O: Obecnie tylko Windows XP/7/8. Jeśli masz problemy z systemem Windows XP pobierz następujące biblioteki Microsoft. NET Framework. 

P: Gdzie mogę pobrać banery lub inne materiały promocyjne?
O: Nasze materiały marketingowe znajdują się tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne zachowanie - wszystkie komentarze podlegają moderacji!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Future Google PR for inwestycje-hyip.blogspot.com - 4.05