Tanie suknie ślubne i inne

Wiem, wiem, zaraz ktoś powie że mnie pokręciło totalnie, pochlastało itp. Nie trzymam się tematu itd.
Tylko pozornie. Pewnie wielu z Was się żeniło, może są też panie, które wychodziły za mąż.
Ja się żeniłem (pewnie znowu powiecie że mnie pochlastało) i jedną z najważniejszych rzeczy, którą pamiętam do dziś była cena sukienki.

Błądząc po necie w poszukiwaniu telefonu dostałem po oczach ceną sukienki ślubnej 250 USD x 3 = 750 PLN, to około 5 x taniej  niż w przypadku mojej żony.
Na stronie dostępne jest 1100 sukienek ślubnych, 1700 sukienek różnych około 80 do 150 USD, 2500 sukienek różnych (małe czarne itp.) w cenach od 60 USD, sukienki na wesela dla małych dziewczynek akcesoria ślubne itp.
Pomyślałem więc, że skoro znalazłem to się podzielę, a może ktoś sobie zaoszczędzi, szczególnie że okazy wyglądają ciekawie i nawet z przesyłką wychodzi niedrogo.

Aby wejść do sklepu wystarczy kliknąć jedną z tych przykładowych pań :)
Strona jest po angielsku, więc jeżeli mają Państwo problem z płatnościami lub finalizacją zakupu proszę o kontakt z numerem artykułu pomogę w sfinalizowaniu transakcji przez PayPal itp.
Mój adres pandmtranslators@gmail.com












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne zachowanie - wszystkie komentarze podlegają moderacji!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Future Google PR for inwestycje-hyip.blogspot.com - 4.05